Her finder du ofte stillede spørgsmål

Brug denne liste til at finde dit spørgsmål. Finder du det ikke på listen er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakt os via vores kontaktformular eller email. Du kan gå til kontakt siden her.

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt og sender samme eller næste dag fra vores lager på Fyn. Vores leveringstid er normalt 1-3 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Vær opmærksom på, at der nogle gange godt kan gå yderligere 1-2 dage på grund af forsinkelser, hvis vores lager har et usædvanligt stort antal ordrer, som f.eks op til mærkedage.

Hvis du ikke har modtaget ordren inden for den angivne leveringstid, skal du først kontrollere, om du har givet os de korrekte oplysninger. Hvis du mener oplysningerne er korrekte, så kontakt kundeservice, så vi sammen kan finde fejlen og rette op på den.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Du skal starte med at kontakte kundeservice, så de kan guide dig videre inden du sender noget tilbage til os.

KAN JEG ANNULLERE EN ORDRE?

Hvis du vil annullere en ordre, inden varerne er sendt, skal du omgående sende os en email. Helst gerne indenfor 1 time, da vores lager er hurtige til at pakke de ordrer der kommer ind. Skulle den allerede være sendt, så prøv at tage fat i kundeservice, så vi kan finde en løsning på det.

HVORDAN SPORER JEG MIN PAKKE?

Du får en e-mail med et sporingslink, så snart din pakke forlader vores lager. Tjek derfor gerne din email for dette nummer. Er du kommet til at slette den email eller er den ikke dukket op, så kontakt kundeservice, så kan vi sende dig en ny.

ER DET SIKKERT AT HANDLE HOS JER?

Det er altid sikkert at handle hos Plakatt. Vi sørger nemlig for at kryptere dine kreditkort data, så de ikke kommer i hænderne på de forkerte. Så du kan altid stole trygt på os.